Reference a ohlasy

Reference ze školních vodáckých kurzů a ohlasy z firemních akcí najdete níže.

OHLASY Z NAŠICH VODÁCKÝCH ZÁJEZDŮ

Rakousko 2016

Ahoooj,

v neděli jsme se vrátili z Rakouska, kde jsme s vámi byli na Salze. Strašně se nám to líbilo a bylo to ještě lepší než jsme očekávali. Instruktoři byli super. Renča je skvělá sympatická holka. Kóša měl před každou těžší situací skvělý rady. S Jardou a Blackem cesta domu rychle utíkala, ale jestli někdo vyčníval tak to byli Maruška a Štěpán. Štěpán se o nás staral jako o vlastní a my jsme se na oplátku starali o Bárnyho. Maruška je hrozně moc ochotná, vstřícná a trpělivá vodačka. S touhle partou bychom vyrazili i na kraj světa. Určitě s vámi v budoucnu ještě někam pojedeme.

S pozdravem

Míša a David :P

Vltava 2013 (pro rodiny s dětmi)

Neleníme, neváháme,
Marušku a Filipa hned pochválíme.
S Povodou jsou príma akce,
ať se přidá, kdo nudu zažít nechce.
Letos jsme si sjeli Vltavu,
příští rok naplánujem Moravu.
Banda byla skvělá, děti, kamarádi, kamarádky,
doufám, že se za rok sejdem u řeky zas zpátky.

Ahoj Aničko !
Moc chválíme, cesta domů proběhla hladce, jako celá akce, za 3D zdraví   Dana Jochová

Albánie červenec 2013

Ahoj Povodo!
chci Vám poděkovat za nezapomenutelný zážitek, za naprosto profesionální a zároveň velmi přátelské vedení (Kóša, Maruška, Simba a nezapomenutelný Džuzba), za skvělé počasí a hlavně za úžasné vzpomínky!!! Zájezd do Albánie si možná příští rok zoopakuju.
A pořád mi v hlavě vrtá červíček zda by se dal uspořádat zájezd na černohorskou řeku Tara. Ale to až příští rok :-D
Všechny u Vás zdravím a ještě jednou velké díky!!!!
Martin

Chorvatsko a Slovinsko - to nej za 4 dny - srpen 2013

Ahoj,
děkuju za link. Akce nádherná a zas bych tam vyrazila.. Díky, že takové věci organizujete..
Pěkný večer Alena

Francie 2013

Milá Aničko,
chtěla bych ti za moji rodinu Hasových poděkovat. Bylo to moc hezký, kolektiv lidí byl taky super a tak na tuto dovolenou nám nejenom zbydou hezké fotky, ale především krásné vzpomínky.
Pokud nám to čas a zdraví dovolí, určitě s vaši cestovkou pojedeme opět, ale na jinou vodu. Přeji krásný zbytek prázdnin.
Věra Hasová - www.trido.cz

Ohře 2013

Ahoj,posílám hodnocení vody na Ohři.Bylo to super ,instruktoři ,Zbyněk a Renča super.Moc se nám to líbilo a zase Vás využijeme.V srpnu Vás využijeme na dvou denní splutí Sázavy.Akorát jediná věc která byla špatná ,že instruktoři museli odjet už v pátek.Jinak velká spokojenost s instruktorka.Jsou to super lidi.Bohouš

Otava - akce na míru - červen 2013

Ahoj Aničko,
akce dopadla naprosto úžasně, především díky Sopťovi,dokonale se o nás o všechny staral.
Víc jak většina byla na vodě poprvé a odjížděli naprosto spokojení a nadšení. Všichni jsme se shodli, že Sopťa byl obětavý a měl s náma dost velkou trpělivost.
Musíme ho opravdu hodně a hodně chválit.
Chválím i skvělou organizaci Povody a Samby.
Hanka Kořínková

Otava 2012

Ahoj Aničko,
Děkujeme za krásný víkend, který jste pro nás připravili na Otavě.
Velká pochvala pro Soptíka, skvělý instruktor, bezvadně se o nás staral - prostě bez chybíčky.

Tak zase za rok.

Všechny zdravíme   Hana Raimundová

Vltava 2012

Ahoj Povodo,

4 dny na Vltavě byly skvělé. Víla byla úžasná, akční, výborně nás provedla každým jezem a nebojí se žádné práce. Michal je příjemný, kliďas - žádný stres - a tak oba vytvářeli celkově pohodovou atmosféru po celou cestu. Zkrátka jsme si to aktivně užili a těšíme se, že příští rok vyrazíme znova na Otavu a možná i na Ohři? Můžu si zamluvit na zájezd Vílu :-)

Mějte se krásně a přejeme hodně zdaru.

Lenka a Sárinka

Lužnice 2012

Ahoj Jani, Martine, Báro, Ondro, Aničko, Bělko a Filipe, Aničko, Honzo, Danny a Karlosi,

Díky za Vaši skvělou společnost při společné cestě po Lužnici, krásné večery u ohně a perfektní zábavu nejen u piva.

Slávek a Kristýnka

Lužnice 2012

Ahoj,

chtěl jsem poděkovat za perfektní služby a součinnost při sjíždění Lužnice. Řidič byl fajn a ve všem nám vyhověl, i když jsme kvůli počasí měnili program. Ještě jednou děkuji a příští rok se zase budu těšit na spolupráci.

Tomáš

Vodácká škola pro začátečníky 2017

Ahoj,

včera jsem se účastnila vaší vodácké školy pro začátečníky a naprosto to předčilo moje očekávání. Skvělí lidé, moc fajn instruktoři a navíc nádherné počasí :). Moc jsem si celý den užila. Skvělý zážitek!

Moc díky a těším se někdy příště.

Krásný den.

Jitka

Sázava - vodácká škola pro veřejnost

Ahoj do Povody,
už je to skoro týden, co jsme s vámi byli na vodě a každý den slýchám od svých dětí: "Kdy pojedeme zase na lodičky?"," Já chci jet zase tam jak jsme pádlovali.","Nemůžeme jet zase na ten výlet, jak tam byla Bětka a Aťka?".....No holky, musím říct, nečekala jsem takovou odezvu.Jsem moc ráda, že jsme se zúčastnili kurzu s vámi, už se nebojím vyrazit na vodu sama s dětmi, vím že to zvládnou a já taky. Mějte se krásně a díky za prima den

Marika, Adélka, Kačenka a Vítek

Ahoj,
díky za odkaz na fotky a hlavně za skvělou akci. Bylo to spojení příjemného s užitečným.
HOdně vody,
Ahoj Radim

Ahoj, díky moc, akce byla moc pěkná. Chválím, jak to bylo pěkně zorganizované, jízda hezky v malé skupině, prima to bylo. Fanouškem Povody už jsem, ale nikoliv na Facebooku, tam jsem ještě nikdy nebyla. Možná to kvůli vám i zkusím. Ještě jednou díky a Ahooooj. Jarka

Dobrý den, chtěla bych Vám moc poděkovat za nádherně strávený den s Vaší vodáckou školou. Velké díky Řízkovi a Štěpánovi. Kluci byli jste ohromní! Děkují začátečníci  z Ústí nad Orlicí Lenka a Petr.

Ahoj Aničko!

Zas tak drsné to skutečně nebylo a vyzkoušel jsem si mnoho dávno zapomenutých věcí. Díky! Ještě bych se chtěl zeptat, zda budou někde k vidění fotky, které tam kdosi ze Samby dělal... Ještě jednou díky za skvělý den! a zase někdy příště - temín už se nám rýsuje G. B.

Ahoj, chci moc poděkovat za výbornou organizaci dnešního vodáckého dne a jmenovitě našim instruktorům Štěpánovi a Řízkovi. Někdy ahoj s kanojema Samba :-) Radka Houšková s rodinou

Ohře 2011

Ahoj.
Chtěli bychom poděkovat Vaší cestovní agentuře POVODA za neopakovatelné zážitky při splouvání řeky Ohře. Velikou zásluhu za krásně strávené dny mají naši instruktoři. Takže Zbýňo a Aťo, děkujeme! Oba jsou lidi na správném místě, kteří nezkazí žádnou legraci, na vodě jsou jako doma a nenechali nás utopit. Je vidět, že pro oba je jejich práce víc než prací, ale stylem života. Již dneska vybíráme dovolenou na příští rok a těšíme se. Ještě jednou díky.
Posádka ONDATRY Honza a Míla

PÁR OZVĚN Z FIREMNÍCH AKCÍ

Burza cenných papírů Praha, a.s.

Zdravím,
chtěl bych poděkovat týmu Povody za výbornou organizaci našeho sportovně zábavného odpoledne pro zaměstnance. Vše klapalo jak mělo a užili jsme si spoustu legrace. Ještě jednou díky.
Jirka

Jiří Kovařík
Ředitel odboru externí komunikace/Director of External Communication

Rááádio Impuls

Aničko, Honzo,

Chci Vám poděkovat za bezchybný servis pro rádio Impuls při sjíždění Sázavy. Vše proběhlo bez problémů a také díky Vašemu týmu jsme si vodáckou trasu skvěle užili. Takže ještě jednou díky a ahóóóój!!! J

František Matějíček

vedoucí vysílání

Airbank. cz

Ahoj Aničko,

všichni nám děkuji za výživnou a zdařile připravenou akci.

Vše se krásně povedlo, nikde to ani nezadřelo a dle mého celou akci zachránil druhý autobus!, protože to bylo opravdu daleko J. Ale ten bazén před hotelem a sportoviště stály za to. Personál byl vstřícný a trpělivý. Navíc jsme si domluvili pronájem projektoru, jak jsem ráno zmínila.

Ještě jednou díky moc za celou akci a přeji hojnost dobrého,

Pavlína

Allyn International Services

Dobrý den,

chtěla bych za naši společnost poděkovat Vaší agentuře, hlavně Dannymu za skvěle zvládnutou akci 11.9., pro naše kolegy, kterým se to moc líbilo.

Ještě jednou moc děkujeme za vstřícnost a profesionalitu.

Přeji pěkný večer

Andela Rajtrova-Lemberkova
Human Resource Manager
Allyn International Services Inc.
Prague, Czech Republic

T-Mobile Czech Republic

....Zároveň bych Vám chtěla velice poděkovat za spolehlivost a ochotu při zapůjčování lodí a kol, jelikož vše proběhlo zcela hladce.

Ještě jednou děkuji a přeji pěkný den

Hewlett-Packard Praha

....Jeje hlava bolí, asi jsem byla moc dlouho na sluníčku :-) Všem se to moc líbilo a  to je  nejdůležitější. Jěště jednou díky  a přeji dobrou sezónu. Darča

Ness.com:

Dobrý den paní Klímová,

tak už jsem mluvila s panem Jilichem. Všichni byli spokojeni a velkou pochvalu máme vyřídit i CK POVODA za sportovní akci

Díky moc :-)

ALAX

...Jinak všem se to moc líbilo, určitě zopákneme.

Dík  Oto

Mimo jiné jsme připravovali firemní akce pro:

- O2 CZ

ŠKOLNÍ AKCE

Lužnice - květen 2015

Dobrý den,
v současné době je normální se ozvat po akci pouze v případě, že něco nefungovalo. S kolegyní a dětmi jsme si řekly, že se zachováme jinak a ozveme se naopak s poděkováním a pochvalou. Celá práce vašeho tříčlenného týmu byla super, vše profesionální, dobře zorganizované a atmosféra velice přátelská.
Děkujeme za hezké dva dny. Dětem se voda moc líbila a dneska po příchodu do školy hned začaly plánovat, kterou řeku pojedeme příště. Za nás učitele můžu říct, že pokud ano, tak určitě s vámi.
Přejeme úspěšnou sezonu.
Ahoooj
Hanka + Bára + děti ( všech 26 kusů)

Sázava červen 2013 - Střední škola obchodní a služeb SČMSD, Žďár nad Sázavou, s.r.o.

Ahoj všichni organizátoři v Povodě,

Děkujeme za organizaci vodáckého kurzu na Sázavě a velké díky a pochvala instruktorce Víle, která vše (naši partu 25 bab) zvládla na 1****.

Zasloužila by si prémieJ To myslím vážně.

S pozdravem

Jitka

Sázava 2012 pro SPŠ Panská

Ahoj Honzo,

Vodák se mi moc líbil. Hlavně se také moc líbil dětem. Byla to super akce.

Obě naše instruktorky Víla a Borůvka jsou moc prima správné holky. Za čtyři krásné pohodové dny nás mnoho naučili nejen s loděmi, ale také o vztazích mezi námi, o pobytu v přírodě a tak vůbec. Chtěl bych jim za celý vodák moc poděkovat.

Chtěl bych také poděkovat celé vaší firmě. Jste nepochybně správná parta, která dělá lidem radost.
Doufám, že budu mít možnost, zase s vámi jet.

Děkuji také za vystavené fotky. Dětem jsem už na ně poslal odkaz.

Přeji mnoho zdaru. Ahoj!

Jirka Novotný
SPŠ sdělovací techniky
Panská 3, Praha 1

Sázava 2012 pro PJZŠ Horáčkova

Ahoj Aničko,

ještě jednou bych chtěla moc poděkovat za vodácký kurz, hlavně Tomášovi a Marušce, byli oba výborní.

Irena Matyášová, PJZŠ Horáčkova 1 100, Praha 4

Sázava 2012 pro SŠAK Hradec Králové

Ahoj,

Ve dnech 25.6. – 27.6. jsem jeli s vaší cestovkou sjezd řeky Sázavy. Doprovázel nás instruktor Simba. Chtěla bych mu touto cestou „udělit“ velikou pochvalu J. Byli jsme moc spokojeni - jak s instruktorem, tak s organizací zájezdu - díky – a třeba zase příště.

S pozdraven

Zlata Karpíšková

SŠAK Hradec Králové

Hron organizovaný pro SPŠ Mladá Boleslav v červnu 2009:

Ahoj, děkuju za perfektní uspořádání kurzu, výborné instruktory (vyřiď jim ještě jednou díky..), počasí....atd. A doufám, že i v budoucnu se najde nějaké akce, kterou by jste pro nás mohli uspořádat.
Snad i z Vaší strany proběhlo vše v pořádku. Z naší, až na ty studenty to šlo. Další akce už budou jen výběrové a v menším počtu, o to snad ještě zajímavější.
Přeju krásné dny, ať se daří.

Ladislav Schejbal
SPŠ Mladá Boleslav

Divoká a Tichá Orlice pro ZŠ Komenského Trutnov

Vážení a milí přátelé CK Povody,

děkujeme za vedení a oganizaci vodáckého kurzu, který zpočátku vypadal velmi deštivě. Po tréninku na rybníku jsme hned druhý den ujeli 17 km ze Záměle do Čestic. Odborné zásahy profesionálních instruktorů (Dan, Markéta, Zbyněk, Lucka, Tomáš a Tomáš) nám pomohly při nechtěném koupání některých posádek. I když jsme nejmíň dvakrát zmokli, asi  to nevadilo, protože jsme se vypravili ještě další den z Borohrádku do Týniště. Přesuny lodí a lidí klaply načas a bez problémů. Zkrátka pohoda. Nakonec nám přálo i počasí, a tak byla dobrá nálada při vodním pólu a vodních hrách na břehu v Albrechticích.
Všichni překonali strach z vody a ti, kdo měli na Orlici první vodácký křest budou doma určitě vyprávět.

ZŠ Komenského Trutnov - Lenka J.

Sázava pro ZŠ Čechtice

".....Ještě jednou děkuji za perfektní organizaci. Jsem moc ráda, že jsem Vás
poznala.

Jistě příští rok využijeme Vašich služeb znovu.

Děkuji.

L. Proschková"

Sázava pro gymnázium Havlíčkův Brod

Ahoj,
chtěla bych poděkovat vaší agentuře za pomoc s uspořádáním vodáckého výletu, který se uskutečnil ve dnech 6.-7.6.2011. Vše perfektně klapalo a na tom měli hlavní zásluhu báječní instruktoři. Touto cestou bych chtěla za Gymnázium Havlíčkův Brod poděkovat Jardovi a Honzovi, kteří se vytrvale starali o náš konfort a o naší zábavu.
Mějte se bájo a těším se na další spolupráci

S pozdravem Gabriela Knobová Gymnázium Havlíčkův Brod

Otava pro ZŠ Satalice

Dobrý den.

6.6.-10.6. jsme jeli s vaší agenturou Otavu.  Kurz byl bezvadný, instruktorka Viola také. Za všechny zúčastněné díky :)

Marie Veverová
ZŠ Satalice

Gymnázium Zábřeh

Ahoj Povodáři,
začátkem června jsme (gymnázium Zábřeh) s vaší cestovkou a instruktorem Zbyňkem Petruškou absovlovali vodácký kurz na Sázavě. Vyzkoušeli jsme již několik cestovek a instruktorů, ale letos to bylo opravdu super!!!
Zbyňek je fantastický instruktor, absolutně profesionální přístup, neodfláknutá instruktáž, neustálá kontrola a pomoc studentům po celou dobu plavby, umí oživit "nudné " úseky spoustou her a zábavy. Konečně jsme si i my učitelé odpočinuli, neměli strach a dozvěděli se spoustu nových informací. Děcka byly samozdřejmě nadšené a příští rok se určitě ozveme.
Hodně vody po zbytek léta a díky.
Daniela, Zdenek, Lenka a studenti gymnázia Zábřeh

Otava pro SPŠ Liberec

Ahoj Aničko a Honzo,

děkuju za bezvadné 4 dny na Otavě. S Áťou a Honzou jsme se sice sobotní večer minuli, ale pak už všechno klapalo na jedničku. S Povodou jezdím 5 let, za tu dobu jsem si zvykl na vysoký standard instruktorů. Zatím vždycky s námi byl buď Honza (Holub) nebo Danny a všechno fungovalo. Byl jsem proto napnutý, jak to bude probíhat letos.  Áťa a Honza potvrdili vysokou laťku a zasloužili se o bezproblémový průběh a spoustu zážitků pro všechny. Byli bezvadní po stránce bezpečnosti (instruktáž, plavba, překonávání jezů), věnovali se studentům na řece i na tábořištích, vymýšleli různé hry, byli s námi na Rabí a v Rosenbauerově mlýně, s námi učiteli trávili večery do hodně pozdních hodin.

Hodně ředitelů škol je po nedávných smutných událostech vystrašená, někde podobné akce i zakazují. Jsem moc rád, že s Povodou to opět bylo bez problémů a že jsme si mohli Otavu díky Átě a Honzovi náležitě, a hlavně bezpečně, užít.

Díky. Ahoj.

Ivan

SPŠG Hellichova

Ahoj POVODO,
chci poděkovat za krásný víkend, který jste nám umožnili strávit při splouvání Sázavy tento víkend. Celá třída odjela naprosto nadšená! Takže za všech 23 účastníků posílám veliký dík.
Taky bych ráda pěla chvalozpěvy na Pedra a Vojtu, byli skvělí, co se týče organizace, instruktáže o ovládání lodí i bezpečnosti a taky ve výběru restaurací.. :) Ještě musím ocenit dobrou komunikaci s vaší cestovkou. Takže ještě jednou DĚKUJEME!!!

Školní vodácký kurz na Sázavě

Ahoj Povoďáci,

chtěla bych touto cestou poděkovat za bezva výlet. Už loni Vámi organizovaný výlet měl obrovský ohlas, proto jsem si říkala, že takto nastavenou laťku bude těžké udržet nebo překonat. A povedlo se. Zase jsme si to všichni užili a výlet měl zase jen ten nejlepší ohlas. Za sebe taky moc děkuji všem instruktorům, kteří se nám o naše děti starali a tím jsme si to mohli užít také my – pedagogové. Díky Vám není školní výlet jeden velký stres, ale opravdu nám začínají prázdniny (teda řádná dovolená) o něco dříve.

Díky Zuzka (+ Pepa a Malvína)

ZAHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE

Ouderalleen

Od sezóny 2008 připravujeme vodácké týdny a pro holandské rodiny za spolupráce s holandskou cestovkou Ouderalleen.

Vltava 2012

Dear Jan,

I was with the group of families from Holland who were on a canoeing trip with your company last week. We enjoyed it very much!!! There was no time to write in the guestbook, so that is why I am writing you an e-mail now. Could you please forward it to Viola, Renate, Richard and Mary?

Thanks a lot, Suzan

česky english deutsch
  • pohodově - malé skupiny (max. 26 os.)
  • Albánie, Bosna, Francie, Chorvatsko, Salza
  • týden na vodě za pár kaček
  • řeky v ČR, na Slovensku, v Polsku
  • pro začátečníky i zkušené vodáky
  • Pusťte práci k vodě!
  • 1-denní i vícedenní vodácké programy pro firmy
  • + outdoorové aktivity na suchu
  • školní vodácké kurzy na míru Vaší třídě
  • výhodné školní ceny
  • zkušení instruktoři =  bezpečnost
KALENDÁŘ AKCÍ 2017 PŮJČOVNA LODÍ Všeobecné podmínky Kontakt
Co s sebou na vodu? Vodácká diskuze Vodácké zajímavosti Všeobecné podmínky Kemp Horka Koloběžky - půjčovna

Dunajec a Poprad: vodácký zájezd - Vltava - Albánie - řeky Chorvatska - Ohře - Otava - Vodácké zájezdy v zahraničí - Divoká Orlice a Litický obloukDoubrava - Berounka - víkendové vodácké akce - půjčovna lodí - Mastník - Školní vodácké kurzy - Hron - Firemní akce - Dovolená na vodě- vodácký zájezd Rumunsko - Půjčovna kol - Chorvatsko vodácký zájezd - řeka Morava - kalendář vodáckých akcí - vodácký zájezd Francie - Dunajřeky Slovenska: Orava, Váh, Revúca - Podzimní Rakousko - Chorvatsko za 4 dny - kemp Kácov